Forumul românilor din Elveţia

Acum este Lun, 01 Sep 2014 9:55 pm

Ora este UTC [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 8 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: asistenti medicali in elvetia
MesajScris: Dum, 12 Mar 2006 5:31 pm 
:wink: Ciao sunt noua aici in forum vreau sa va salut pe toti.Am si eu niste intrebari daca sunteti draguti sa imi raspundeti:)).Vreau sa plec in Elvetia sa lucrez acolo ca asistenta medicala in partea din sud unde se vb italiana.Sunt asistenat medicala in ITALIA.as vrea sa stiu de ce acte am nevoie..am auzit ca ptr romani trebuie o invitatie si visa,este adevarat? :wink: ..cum trebuie sa procedez ptr aceasta visa ca sa pot intra in elvetia ca sa caut loc de munca?as dori sa imi spuneti ce acte imi trebuie pas cu pas si cum trebuie sa procedez..plec cu reconoastere de diploma italiana...am auzit ca e valabila...dar stiti cumva ceva de recunosterea elvetiana???am intrat in un site dar scria in franceza,stiti un site scris in limba italiana ptr reconoasterea diplomei de asistent medical in elvetia...pot si cu reconoastere italiana dar daca imi convine mai mult prefer sa imi fac reconoastere elvetiana.VA MULTUMESC.si astept un raspuns daca sa poate deci cu ce acte imi trebuie ca sa pot intra in elvetia sa imi caut loc de munca si daca stiti ceva despre recunoasterea elvetiana.CIAO. :D :wink:

Sus

Subiectul mesajului: Re: asistenti medicali in elvetia
MesajScris: Vin, 01 Sep 2006 12:58 am 
SIMO scrie: