Forumul românilor din Elveţia

Acum este Lun, 23 Oct 2017 7:40 pm

Ora este UTC [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 9 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Caut un job in Elvetia
MesajScris: Lun, 09 Noi 2009 10:42 am 
Buna ziua,ma numesc Mihai, am 32 de ani si mi-as dori un loc de munca in Elvetia, in domeniul fitness, masaj sau alte activitati sportive, fiind absolvent al facultatii de sport. Vorbesc doar engleza, incep insa sa invat limba germana, preferand o activitate in partea vorbitoare de limba germana. De asemenea sunt student la administrari afaceri si am cativa ani de experienta in acest domeniu, fiind momentan administrator la o firma cunoscuta in Romania. Sper ca prin intermediul acestui site sa gasesc posibilitatea de a munci in Elvetia si multumesc anticipat celor care ma ajuta in acest sens, chiar si cu un sfat. O zi buna va doresc, Mihai.

Sus

Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Caut un job in Elvetia
MesajScris: Lun, 09 Noi 2009 7:32 pm 
Neconectat
tânără speranţă