Forumul românilor din Elveţia

Acum este Mar, 17 Oct 2017 7:15 am

Ora este UTC [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 3 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Caut cazare temporara in Zurich
MesajScris: Sâm, 15 Aug 2009 1:57 pm 
Neconectat
nou venit

Am 22 de ani, sunt din Iasi si sunt studenta la master la ETH in primul an. Pe 26 august vin in Zurich sa-mi gasesc cazare si as avea nevoie sa stau cateva zile la cineva (bineinteles, contra cost).
Daca puteti sa ma ajutati, va rog scrieti-mi la cleonela_serban@yahoo.com sau ma puteti gasi la +40744402665.

De asemenea, daca aveti de inchiriat o camera (intr-un apartament, sau intr-o casa de studenti gen Woko) sunt interesata.

Multumesc!

Sus
Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Caut cazare temporara in Zurich
MesajScris: Lun, 17 Aug 2009 11:27 am 
Neconectat
nou venit

Buna Cleonela,

Bine vei veni in Zürich!

Iti sugerez sa contactezi de urgenta, daca nu ai facut-o deja, secretariatul departamentului in care vei face masterul, sau biroul de admiteri; exista posibilitatea de a aplica pentru camere in WOKO. Problema e ca acum cred sa fie cam tarziu...

Aici este biroul comun ETH&UNI pentru cazari: http://www.wohnen.ethz.ch/index_EN
O camera intr-un apartament comun (WG) o poti gasi aici: http://www.wg-zimmer.ch (parerea mea e ca aici va trebui sa insisti, sansele sunt mari, dar va fi un proces destul de painful, in special daca nu stii germana)
Site-ul WOKO: http://www.woko.ch/en/default.asp (nu vei putea cere direct aici camera, toate cererile se fac via biroul de cazare UNI&ETH)