Switch to full style
Te rugăm să te prezinți, pe scurt sau în detaliu, celorlalți forumiști.
Răspunde

Bine v-am gasit! :-)

Joi, 01 Iul 2010 12:37 pm

Buna tuturor!

Sunt Oana, lucrez si locuiesc in Lucerna de 4 luni, dar nu e prima data cand sunt in Elvetia. Sunt programator Java si anul trecut am lucrat in Berna, pt un proiect de 9 luni. Atunci am descoperit Casa-Romanilor, dar nu m-am incumetat sa fac primul pas...
Astazi insa m-am hotarat sa va scriu, sper sa nu mi-o luati in nume de rau :-)

Si cum am intrat pe forum, mi-a sarit in ochi subiectul "4 Iulie Rigi - excursie". Am fost deja pe Rigi, dar pt o asemenea priveliste as merge in fiecare zi acolo! ;-)

Sper sa am placerea sa intalnesc cat mai multi dintre voi acolo!

Pe curand,

Oana

Re: Bine v-am gasit! :-)

Joi, 01 Iul 2010 1:01 pm

Salut si bine ai venit :)

OanaM scrie:Sunt programator Java si anul trecut am lucrat in Berna, pt un proiect de 9 luni.

Pentru toti fanii Java:

Joi, 01 Iul 2010 1:34 pm

E prea tare filmuletul asta, am ras cu lacrimi cand l-am vazut prima data.

Joi, 01 Iul 2010 2:01 pm

OanaM scrie:Atunci am descoperit Casa-Romanilor, dar nu m-am incumetat sa fac primul pas...

Buna Oana si bine ai venit, de ce nu te-ai incumetat ? Care ti-a fost retinerea ?

Joi, 01 Iul 2010 3:26 pm

Filmuletul l-am vazut...si l-am trait :-P

@Giorgia
De ce nu m-am incumetat anul trecut? Pentru ca nu stiam cat raman prin Elvetia. Nu voiam sa fiu un alt membru, care scrie 10-20 de mesaje, si apoi pleaca. Dar acum sunt stabilita aici cu munca si cu casa, si deocamdata nu prea am ganduri sa ma mut din nou ;-)

Joi, 01 Iul 2010 3:28 pm

@Cosmin: JAVA FTW (for the win). Apropo, tu cu ce te ocupi? :p
@OanaM: Pot sa intreb de la ce vine "M" ?

Joi, 01 Iul 2010 3:45 pm

Raducu scrie:@Cosmin: JAVA FTW (for the win). Apropo, tu cu ce te ocupi? :p

Cam acelasi lucru ca si tine (asta ca sa nu deviem prea mult de la subiect :D)

Raducu scrie:JAVA FTW (for the win)

One desire. Java for the Win. The desire.