Forumul românilor din Elveţia

Acum este Vin, 20 Oct 2017 6:13 am

Ora este UTC [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 8 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Hallo ! ELVETIA !
MesajScris: Joi, 30 Aug 2012 11:06 am 
Neconectat
nou venit

Ma numesc MARIUS si momentan locuiesc in SPANIA . Am 37 anisori ;;) ,sun casatorit si am o fetita de 10 ani .Sunt aici de 5 ani ,dar dupa o vizita de o saptamana in Elvetia, am ajuns la concluzia ca nu sunt in locul potrivit. Eu sunt o persoana ce respecta curatenia, linistea si oamenii din jur.De meserie sunt electrician dar momentan nu am de munca,de aceea m-a straduiesc sa invat limba GERMANA, poate am noroc sa o iau de la capat intr-o tara atat de perfecta .Sunt timid si prefer sa stau deoparte de invidie,ura si tupeu ,asa este aici intre romani .Sunt ferm convins ca acolo este diferit si se simte din conversatiile ce le tineti .BRAVO si sper sa intalnes pe unii dintre voi . La revedere si fiti uniti, macar acolo daca in alta parte nu se poate !? :-bd

Sus
Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Hallo ! ELVETIA !
MesajScris: Joi, 30 Aug 2012 7:36 pm 
bine ai venit pe forum. Spor la invatzat limba germana...
nu uita insa ca romanii sunt la fel indiferent de tara de domiciliu. ;)

Sus

Răspuns cu citat  
MesajScris: Vin, 31 Aug 2012 9:14 am 
Neconectat
Admin

raduvd scrie:
nu uita insa ca romanii sunt la fel indiferent de tara de domiciliu. ;)

Un exemplu care susţine afirmaţia lui Radu:

Imagine

Sus
Răspuns cu citat  
MesajScris: Vin, 31 Aug 2012 9:16 am 
ma.. nu chiar toti romanii sunt dupa gratii :P

Sus

Răspuns cu citat  
MesajScris: Vin, 31 Aug 2012 9:38 am 
Neconectat
Admin

Nu, dar cei după gratii sunt fericiţi!

Sus
Răspuns cu citat  
MesajScris: Vin, 31 Aug 2012 9:54 am 
exista si romani fericiti... asa e... :)

Sus

Răspuns cu citat  
MesajScris: Vin, 31 Aug 2012 10:25 am 
Neconectat
membru de bază

FLORIN MARIUS scrie: