Forumul românilor din Elveţia

Acum este Mie, 13 Dec 2017 4:21 am

Ora este UTC [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 25 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Caut de lucru
MesajScris: Dum, 10 Iul 2011 1:03 pm 
Neconectat
nou venit

In primul rand va salut pe toti de pe acest forum.
Vin cu marea mea rugaminte de a ma ajuta cu o problema.
In Romania lucrez ca politist si am varsta de 38 de ani.Toate bune si frumoase dar viitorul in aceasta meserie este incert si sumbru.
Va rog din suflet daca cineva ma poate ajuta sa ma pot angaja in orice domenie,nu am preferinte si nici "mofturi"
Va multumesc anicipat.

Sus
Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Caut de lucru
MesajScris: Lun, 11 Iul 2011 10:02 am 
O sugestie: http://www.securitas.ch/de/jobs/offene-stellen.html. Site-ul poate fi consultat in germana, franceza, engleza, italiana (butoane dreapta-sus). Succes! :)

Sus

Răspuns cu citat  
MesajScris: Mar, 12 Iul 2011 5:34 am 
Neconectat
nou venit

Va multumesc,dar nu prea intrunesc cate una din conditii.Ba ca nu am cetatenie,ba ca nu am domiciliul in zona sau orasul unde se cauta,ba la altele nu am permis de conducere categoria C.
Credeti-ma nu vreau director in Elvetia.Munca fizica,agricultura,constructii,ingrijiri la domiciliu.Cum e o vorba in Romania.Nu ma supar daca ma trimite chiar cu cainii la adapat(la apa).Raman cu un sentiment totusi optimist in ceea ce priveste dorinta mea si poate se gasesc oameni cu suflet care cunosc si stiu ceva de lucru.
Va multumesc.

Sus
Răspuns cu citat  
MesajScris: Mie, 13 Iul 2011 1:32 pm 
vulpea scrie:
Va multumesc,dar nu prea intrunesc cate una din conditii.Ba ca nu am cetatenie,ba ca nu am domiciliul in zona sau orasul unde se cauta,ba la altele nu am permis de conducere categoria C.

...permisul C nu se refera la conducere vehicule; e vorba de altceva. :D

Sfat: de cautat pe site : permise, locuri de munca in CH, etc.