Forumul românilor din Elveţia

Acum este Mar, 17 Oct 2017 6:45 am

Ora este UTC [ DST ]

Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 5 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului: Muzician in Elvetia
MesajScris: Vin, 10 Apr 2015 2:52 pm 
Neconectat
nou venit

Salut pe toti romanii de pe acest forum.

Domnule, noi romanii - nu forumul, da? - suntem de o eterogenitate fantastica. Unii arunca strigate disperate, altii jignesc, sunt si romanii elvetieni, care sunt mai cu capul pe umeri, insa majoritatea sunt total anapoda, iertare dar nu stiu sa scrie sau sa adreseze o intrebare.

In fine, care e problema mea: sunt profesor de muzica, absolvent de Conservator in Romania (Buc), cu Master in Australia. Predau muzica la Melbourne.

As dori sa stiu ce sanse am sa predau muzica instrumentala si unde, in ce institutie si in ce oras, pentru a ma agata cat de cat de un job. O alta varianta ar fi sa fac un curs in Elvetia, vad ca s-a tot vehiculat ideea asta pe aici, ce joburi in demand ar fi si care ar fi cel mai bun curs care m-ar ajuta pt gasirea unui job mai repede, nu neaparat mai bine platit.
Si cam cati bani as avea nevoie in Geneva sa zicem, pentru chirie, mancare, intretinere.

Predau vioara, pian, cello, canto si nu as vrea sa mai fac vreun curs, insa daca asta va fi singura varianta...

Visul meu este sa devin profesor de muzica in Elvetia, la o scoala, insa cred ca e fff greu, daca nu imposibil. Nu vorbesc germana deloc, insa sunt fluent in engleza si stau binisor cu franceza.

Cam atat pt inceput, astept intrebari, daca sunt. A, si mai am o intrebare: autoritatile care iti cauta loc de munca. Chiar o fac sau totul e doar formal?

Sus
Răspuns cu citat  
 Subiectul mesajului: Re: Muzician in Elvetia
MesajScris: Vin, 10 Apr 2015 9:17 pm 
Neconectat
Admin

N-am auzit de autorități care sa caute oamenilor loc de munca.

Sus
Răspuns cu citat  
MesajScris: Sâm, 11 Apr 2015 4:17 pm 
Neconectat
tânără speranţă

http://www.cmusge.ch/

http://www.cpmdt.ch/

http://migraweb.ch/